torsdag

Hejsan :) ida skulle halva klassen åka och läsa upp sina sagor för några på ett dagis. Den andra halvan den som jag tillhör fick sovmorron till 9.30 det va riktit skönt! =D  Vi hade tänkt bada på solvik efter gympan eftersom vi trodde att vi skulle springa på solviksängen, men vi skulle vara på skolgården, :( och jag som hade tagit med mig badkläder å allt ! 
Efter skolan va ja iallafall med ullis och de va jätte kul =)
Hoppas vädret kommer fortsätta att vara så här nu, ja tycker det e helt perfekt för det e liksom inte för varmt ( fast det kunde ju va lite varmare i vattnet) och så är det nästan ingen pollen i luften längre vilket ja tycker är jätte skönt eftersom jag är allergisk :P
Harebra !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-29 @ 19:27:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0