50-tals dag =)

Hejsan!  idag va det 50 tals dag i skolan alla var jätte snyggt utklädda :D på rasten stog vi och kollade på grease och det gjorde v på musiken oxå så nu har jag bara grease låtar på hjärnan som jag inte kan sluta sjunga på XD
osmart som jag e tog ja inga bra bilder på alla me min mobil bara me andras mobiler, men aja ska försöka att få lite bilder av nån så att ni får se hur snygga alla va , hehe.
nu har ja precis kommit hem från badmintonen och nu ska ja gå och äta värdens godaste pannkakor, MUMS!!
se you later alagator =)


Kommentarer
Postat av: Juuwlia<3

Haha,
se you later alagetor karins vanliga uttryxckXD
jaa alla var verkligen super fina på
50-tals dagen , du va jätte söt

2008-05-22 @ 17:13:12
Postat av: amanda

haha aa ja snodde det från henne :P
du va oxå jätte fin! =D

2008-05-22 @ 18:03:32
Postat av: din bv

kan du inte lägga upp lite bilder också?
:)

2008-05-22 @ 20:19:55
Postat av: amanda

japp det kommer, har bara tappat bort min bobilsladd till datorn så det går inte just nu
:) vem vare som fråga föresten?

2008-05-22 @ 20:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0