17/6 tisdag med Anna

Halou!
Var trött på att bara vara hemma och inte göra något, så jag ringde Anna och undrade om hon ville åka till Gröna lund med mig imorgon så det ska vi göra =P
Kommer antagligen lite bilder då...
Men aja idag har jag ivarjefall vart med Anna.
Vi har käkat lunch på park och så var det ett litet äventyr med min fotboll som tog typ hur länge som helst, men jag orkar faktiskt inte skriva någonting om det för det skulle bli så långt och ingen skulle orka läsa -.-
Efter det så badade vi på lijanbadet, fast då var det så sent så det var inte så varmt längre.
Jag och Anna bestämde att vi skulle prata engelska hela dagen, vi gjorde det nästan, fast sen så orkade vi inte göra det längre för det gick inte så bra hehe, det blev mest svengelska X) 
Men det var iallafall några som vi sa hej till när vi badade som trodde att vi kom från England eller nåt, så dom prata engelska med oss, haha ^_^
skriver mer imoron

 Hare bra puss å kram på er alla // Amanda


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hihi, Grönan <3 Jag älskar grönan, skulle också vilja åka ngn gång i sommar, om jag hinner!

2008-06-18 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0