måndaaaag

Halå!
Hade ju tänkt lägga ut lite bilder från grönan, men jag hittar inte mobilsladden.
Var ju som jag sa på landet i helgen, det var fint fast ganska blåsigt. Jag firade midsommar med en del av släkten och gjorde midsommarstång och kransar och allt sånt där.
Men när vi skulle dansa runt den så kunde inte jag vara med, låg inne och läste och var typ jätte alergisk, med roda kliande ögon och så där =(  det var för att gräset blommar nu och jag e ju allergisk mot det.
Så åt vi jordgubbs tårta på kvällen och åt massa god mat ^_^

Idag har jag slöat hela dagen, vaknade sent och sen blev resten av dagen helt seg.
Men imorgon tänker jag gå upp tidigt och inte sova bort allt, kanske sticker ut å joggar eller nåt, nån träning blir det väl iallafall.
I början var det skönt att bara ligga å lata sig men nu börjar man bli ganska rastlös.

Jag fixade ivarjefall en pakethållare till min cykel idag. Det är skönt att ha det för då slipper man ha ryggsäck när man ska å bada eller nåt :)

Har äntligen börjat förstå hur man fixar till sin blogg lite så det kanske jag också gör imorgon.

              hejdå så länge // Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0