Onsdag

Hej på er!
Idag var jag med Ullis. Vi var hemma hos henne och hoppade studsmatta, åt lunch och så spelade vi ett barn frågespel som hette typ "småkloka" =P
Sen var jag tvungen att hämta min lillasyster på mossen för pappa var typ på någon bilverkstad eller något -.-
Satt ju och kollade på EM semifinalen Tyskland-Turkiet men nu e det tillfälligt avbrott, typiskt!! >_<
Jag tror jag ska gå och lyssna på radion istället, dom komenterar ju typ matchen på nån kanal.
Det där träningslöftet går ju inte så jätte bra, hann inte göra något idag men får se till att hinna imorgon.
Då blir det ju att sitta barnvakt, hoppas det blir bra =)

Kram /// Amanda ♥


Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

haha okej:D

2008-08-07 @ 16:19:50
URL: http://dld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0