Hejj hopp

Nu har jag precis duschat, var och joggade innan lunch, eller altså jag åt ju lunch kl.2  så det var inte jätte länge sen. 
Jag har gett mig själv ett löfte, att jag ska eller i varjefall försöka köra någon träning varje dag i 3 veckor. För sen drar jag ju till Italien i typ 2 ½ vecka och då blir det kanske lite svårt för man kommer ju göra massa annat.
Men ja får se hur det går, jag tror inte att jag kommer lyckas varje dag men huvudsaken är att jag gör något.
Brukar nämligen bli såhimla ovältränad över sommaren, å sen när man kommer tillbaka till träningen i augusti eller nåt så e jag sk*t dåålig.

På torstag (tror jag) ska jag vara barnvakt åt min kusin som kommer hit en hel dag ensam, för mamma å pappa jobbar ju och min syrra e på något läger.
Så om någon har något bra tips på vad man ska göra med en 5-åring får ni väldigt jätte gärna kommentera! 
För jag har no idea! =o =P

Pussåkram /// Amanda ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jojo

Heheh, ett litet svar på din kommentar på min blogg :D : Ja, hehe XD<3 Hundar e så söta juu :D alltid velat ha en! Emma Rydeberg i b kanske också ska köpa en. En Lagotto då för hennes lillebror e allergisk o lagotto kan man ha för dom e allergivänliga :) Ha de bäst :D Puss hej!

2008-06-24 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0